KIDNAPING
Żyjemy w świecie zaawansowanych technologii, które coraz częściej zastępują nam ludzki dotyk i ciepło. Aparaty, kamery, telewizory, telefony komórkowe to nagroda za postęp cywilizacyjny i kara, za blokowanie umysłów na potrzeby innych i ludzkie emocje.
Współczesny rozwój cywilizacji jest szczególnie niebezpieczny dla najmłodszych. Dzieci często nie myślą logicznie, są impulsywne w działaniach, bardzo podatne na naśladownictwo, często nie potrafią odróżnić rzeczywistości od fantazji. To tylko kilka powodów, dla których ochrona przed zagrożeniami płynącymi z telewizji i internetu powinna być szczególnie aktywna i skuteczna. Daniel S.Acuff i Robert H.Reiher, w swojej książce „KIDNAPING – jak marketerzy kontrolują umysł twojego dziecka” dotykają tego właśnie problemu.
Dzieci spędzają ¼ dnia przed telewizorem lub komputerem. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier video propaguje przemoc. Z tego też powodu stają się łatwym łupem pazernych ludzi. Machina konsumpcji odziera je z ludzkich wartości i uczuć. Na naszych oczach rozgrywa się prawdziwy kidnaping. Do dorosłych należy chronienie swoich pociech. Jak maja to robić? Czego powinni uczyć swoich dzieci? W jaki sposób w praktyce chronić przed przemocą i seksem dominującym na ekranach?
Na te pytania pojawiają się proste, logiczne i łatwe do zastosowania odpowiedzi. By się o tym przekonać warto przeczytać „Kidnaping”.
Hasło towarzyszące książce:
„zwróć dziecku dzieciństwo- nie pozwól by nim manipulowano”.
RedS
Tytuł książki: „KIDNAPING – jak marketerzy kontrolują umysł twojego dziecka”
Autorzy: Daniel S.Acuff i Robert H.Reiher
Tytuł oryginału: Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your Children
Książka ukazała się nakładem wydawnictwa HELION
Dodaj komentarz